Dům ve městě Nagoya obsahuje tři funkce: květinářství, uměleckou galerii a obytnou část. Tyto tři prostory, které jsou běžně oddělené, boří neviditelné hranice a vzájemně mezi sebou spojuje. Z květin vystavených v galerii se stává umění. Umění v květinářství se blíží obyčejnému životu. Obytná část se mísí s obchodními prostory, čas potřebný k aranžování květin je zúročen. U výlohy umělecké galerie, která překračuje neviditelnou dělící čáru, jsme chtěli překročit hranice definující 'domov'.
Na severní straně pozemku sousedí základní škola, která do budoucna poskytuje relativně stálé prostředí. Tento pozemek, který vyhlíží na školní dvůr, nabízí příjemné výhledy na stromy a květiny, které tu byly vysázeny. Ve snaze smíchat v přízemí uměleckou galerii a květinářství s chodníkem vedoucímu ke škole, jsme vytvořili prostor zapojující chodník jako venkovní součást stavby.
Pomocí stropu v prvním podlaží jsme zarámovali chodník vedoucí ke školnímu dvoru a získali výhledy na třešňové květy, drobné jarní lístky a podzimní listí. Podobně jako u školního dvoru, je tento koncept zamýšlen jako rozšíření část květinářství.
Druhé a třetí podlaží je navržené tak, aby minimalizovalo účinky hluku z chodníku a otevíralo se pouze směrem na sever. Rozptýlené denní světlo umožňuje majiteli potěšení z rostlin a květin co nejkrásnějším způsobem. Otevřením architektury svému okolnímu prostředí jsme vytvořili příležitost k propojení terénu se stavbou, stavby s lidmi a lidí s jinými lidmi.