První záměry na rozšíření legendárního muzea Kimbell Art v texaském Fort Worth se objevily v roce 1989. Projekt Romalda Giurgoly následně vyvolal bouřlivé protesty. Všichni tehdy poukazovali na slova bývalého ředitele Richarda F. Browna, který, když Kahna pověřil zakázkou, vyžadoval, aby výsledná podoba muzea byla kompletní a nepřipouštěla žádné další přístavby, které by nevratně poničily vzhled muzea. Následně několik předních světových architektů podpořilo myšlenku rozšíření muzea o další výstavní prostory za podmínek přistoupení na určité kompromisy vůči původnímu návrhu. Sám Kahn připustil, že „případná dostavba by měla vypadat jako nový objekt oddělený trávníkem.“ V roce 2006 se opět vynořil požadavek na rozšíření muzea podle Kahnova přání a v dubnu 2007 byl představen projekt Renzo Piana navrhující samostatný objekt na opačném konci pozemku. Renzo Piano jako začínající architekt krátce pracoval v Kahnově ateliéru a v Texasu již stačil zrealizovat několik muzeí. Pianova přístavba, která rozšíří Kimbel Art o dalších 8000 m², si bere za příklad Kahnovo muzeum, ale nesnaží se ho napodobovat. Upouští od zakřivení střech, ale ponechává tři nádvoří a stejný konstrukční materiály beton a travertin. Nízká protáhlá hmota vede dialog se svým slavným sousedem. Naproti zaoblené střeše Kahnovy stavby Piano využívá moderní technologie a dokonalý způsob přirozeného osvětlení. Pianův projekt počítá s výsadbou 320 nových stromů, instalace fontány a cesmínového háje. Během horkých dní má okolí muzea působit jako oáza vybízející k odpočinku. O výsledné podobě se budou moct první návštěvníci přesvědčit na konci listopadu letošního roku.